Amazon подготвя нова и по-комплексна услуга за аудио стрийминг, която трябва да бъде директен конкурент на лидера в този сегмент Spotify и на останалите големи имена.
Според източници, запознати с плановете на компанията на Джеф Безос, в последните няколко седмици Amazon е провела срещи с представители на звукозаписни компании относно сключването на лицензионни споразумения за въпросната стрийминг платформа.
На този етап проектът все още изглежда е в ранна фаза, но идеята е платформата да предлага по-комплексно съдържание, отколкото Amazon Prime Music, както и да компенсира спада в дигиталните продажби на музика, който Amazon отчита.
Информацията идва от вестник New York Post, който се позовава на свои анонимни източници. Именно те говорят за "мащабен музикален продукт с платен абонамент", който трябва да се прояви през есента. Новата платформа ще бъде отделна от Prime Music, която има собствен месечен абонамент. На свой ред потребителите могат за очакват такса от 10 долара на месец за използването на стрийминг услугата.
Spotify официално стартира своята видео услуга за Android и iOS устройства