От много години CES е мястото, на което виждаме най-добрите телевизори – тези, на които си мечтаем да гледаме филми и да играем на игри. Днес LG представи новите си OLED модели, които с радост ще приемем в домовете си. Именно затова започваме и с тях.

Първото нещо, което трябва да знаете, е, че новите модели идват със същото високо качество на картината и най-черното черно, за което от LG говориха преди година на CES 2015. Разбира се, същото високо качество, но с някои подобрения, които трябва да го направят още по-добро. Последното ще можем да потвърдим в момента, в който имаме възможност да видим някой от новите модели със собствените си очи.

Второ, новите OLED телевизори на LG се различават по външния си вид, но всички изглеждат впечатляващо. Въпреки това най-силно впечатление прави серията G6, която е от най-висок клас и се предлага в два варианта – 77- и 65-инчов диагонал на екрана. Ако сте се питали дали OLED телевизорите могат да станат по-тънки, отговорът е положителен. По-голямата част от дизайна на G6 е „панел върху стъкло“, което прави профила на устройството впечатляващите 2.57 мм. Дизайнът най-общо означава точно това, за което веднага се сещате – панелът е монтиран директно върху стъкло.

 

 

В долния край е саундбарът, в който се включват всички кабели. Друга интересна функция е възможността този елемент (саундбарът) да се сгъне под телевизора, ако G6 се поставя на стена.

Сериите C6 и B6 са много близки до миналогодишните EG9600 и EF9500. Първата се отличава с извития си дисплей (единствена сред новите OLED телевизори), а плоската серия B6 не разполага с 3D функционалност. На пазара ще са налични по два модела от тези серии – с 55- и 65-инчов екран.

Единственият телевизор, който не е 4K, продължава да бъде 55EG9100, който беше представен миналата година.

Към момента липсват цени на тези модели, но от Cnet са научили, че 65-инчовият G6 ще се търгува срещу по-малко от 10 000 долара и ще е на пазара през първата четвърт на годината. C6 и B6 ще са налични по-късно през първата половина на годината.

Ако се върнем на качеството на картината, няма да открием много промени в иначе наистина добрите OLED панели. Новостите са свързани с по-широката цветова гама, която вече покрива 99% от професионалната цветова гама DCI. За сравнение моделите от 2015 година можеха да се похвалят с едва 88%. Всички нови модели са съвместими с Dolby Vision HDR технологията – да, не само повече пиксели, но по-добри пиксели.

 

 

Посетителите на CES 2016 ще имат възможността да видят и един истински мастодонт – UH9800, който е 98-инчов 8K телевизор, оборудван с подвижни говорители. От LG коментират, че това ще спомогне за едно наистина потапящо изживяване. Моделът е по-скоро компанията да се похвали с постижението, тъй като 8К телевизорите са далеч от всекидневните ни. Поради тази причина липсва и цена, но припомняме, че 85-инчовият 8K модел на Sharp струва около 133 000 долара.

 

 

По време на конференцията от LG разкриха и някои интересни начинания за бъдещето – автомобилни технологии и Интернет на вещите. Скот Ан, президент на корейския производител, коментира, че LG ще подобри начина, по който автомобилите предават информация на водачите и пътниците, но и начина, по който колата вижда света около себе си. „Разработихме огромен набор от дисплеи, специално насочени към автомобилите“, обясни Ан. В IoT темата Ан обясни, че компанията е сключила редица партньорства, за може уредите й да комуникират с устройства на други производители, сред които Nest и ADT.

На сцената имаше място и за най-новата перална машина на LG. Тя е от серията премиум устройства, наречена Signature. В нея попадат и малко по-горе описаните телевизори. Новата пералня сама дозира перилния препарат, а тъй като е умна, ще ви уведоми кога трябва отново да напълните резервоара, в който се съхранява той. Сензорният екран за управление е вграден в прозрачната врата, а над самата машина е разположена и сушилнята.

 

Снимка: engadget.com

 

Презентацията завърши с новия Signature хладилник, който се отличи с една много интересна функция – почукването по едната врата включва светлината вътре, за да видите заредените продукти. Ако и двете ви ръце са заети с покупки, достатъчно е да стъпите на надписа „отвори вратата“, проектиран на пода. Добрата новина е, че той може да различи дали върху него има човек или домашен любимец.

CES 2016: LG Display показа 18-инчов гъвкав екран, който може да се навива на руло

Тагове: