Dropbox обяви официално, че придобива старт-ъп компанията Clementine, която стартира през септември 2014 с цел да "преоткрие съобщенията, гласовите повиквания и онлайн конферентните разговори за крайни и IT потребители". 

Както често се случва в корпоративния свят, след придобиване достъпът до придобитата услуга се спира. Така е и с този случай - Dropbox обяви, че безплатната част на Clementine ще остане активна до 31 август тази година

"Мисията и страстта ни за колаборация на работното място остават същите. Бизнесът ни драматично ще нарасне, след като Dropbox започне да доизгражда върху нашата технология и я предложи на своите 400 млн. потребители и 100 000 бизнес клиенти", пишат от Clementine в блога си. 

Не е ясно как точно Dropbox ще се възползва от възможностите на Clementine, но се очаква резултатите от това "партньорство" да бъдат представени скоро. 

Прочетете: Dropbox отчете 400 млн. регистрирани потребители

Тагове: