Samsung вчера обяви основната част на своята кампания за Зимните олимпийски игри в Сочи 2014 – Galaxy Studio в Olympic Park, в която взеха участие и Мария Шарапова, глобална тенис икона, посланикът на марката Samsung за Сочи 2014 – Тимо Луме, изпълнителен директор IOC Television & Marketing Services, и Анатоли Пакхомов, кмет на град Сочи. Galaxy Studio Olympic Park ще дава възможност на потребителите да използват най-новите безжични технологии на Samsung и да се свързват с Олимпийските игри.
„Ние каним атлети и фенове да посетят Galaxy Studio и да прекарат по-приятно времето си на игрите с помощта на нашите технологии и вълнуващи интерактивни преживявания, вдъхновени от и създадени за хората. Мобилните устройства се превърнаха във важна част от начина, по който любителите на спорта се наслаждават на Олимпийските игри и Samsung им предоставя нови възможности да бъдат активни участници с помощта на нашите технологии,” каза Йънгхи Лий, изпълнителен вицепрезидент на Global Marketing, IT & Mobile Division на Samsung Electronics.
Посетителите ще могат да изживеят зимните олимпийски спортове чрез иновативните технологии на Samsung в зоната Sport Interactive Zone и да подкрепят атлетите, като им изпращат поздрави през приложението ChatON на Samsung на друга локация – Cheering Zone. В специалната зона Kids Zone децата ще се забавляват, като рисуват с Galaxy Note 3, и ще получават баджове с техните собствени рисунки.
Galaxy Studio Olympic Park се състои от 16 структури за многократна употреба, доставени в Сочи и сглобени на място, за да бъдат използвани на игрите. След като игрите приключат, структурите на Galaxy Studio в Olympic Park ще бъдат демонтирани и пригодени за употреба на друго място, без да оставят почти никакви отпадъци. Тези усилия са последните от серията активности, които Samsung полага във връзка със спонсорството си на Олимпийските игри и отдадеността си на изграждането на по-добро глобално общество.
„Развълнувана съм да се присъединя към Samsung за откриването на Galaxy Studio в Olympic Park и съм щастлива да бъда част от днешното тържество, което символизира началото на кампанията на Samsung на игрите в Сочи 2014", каза Мария Шарапова. "Като професионален спортист оценявам усилията на Samsung да създават лични преживявания по време на игрите, като сближават атлетите и феновете чрез множество Studio изживявания, които ще помогнат на всички нас да вземем максимума от игрите.”
В допълнение на водещото Galaxy Studio в Olympic Park, Samsung ще имат още три студиа в Coastal Village, Mountain Village и Sochi Art Museum Square, за да повишат олимпийския дух и да го предадат на по-широка публика.