Глобалната корпорация за битови уреди Hisense запазва своята 2-ра позиция в света по доставки на телевизори през 2023 г., достигайки 25.9 милиона броя за годината на глобалните пазари според месечния отчет за 2023 г. за глобални доставки на телевизори на водещия институт за пазарни проучвания AVC Revo. Hisense е единствената марка, която продължава да расте през последните шест години сред водещите 5 марки телевизори в света.
Към настоящия момент Hisense разширява своята стратегия за глобализация и оптимизира присъствието си на световните пазари чрез 34 индустриални парка, 25 развойни центъра и 66 отвъдморски дружества. През последната година доставките до отвъдоморските пазари на Hisense са нараснали с 12.2%, а увеличаването на доставките до пазарите в Северна Америка и Европа достига "двуцифрен" ръст.
В началото на януари Hisense участва в CES 2024 със своите продукти с водещи технологии, включително с телевизора ULED X и лазерните телевизори, като компанията спечели над 30 награди за отлични иновации и представяне на нейните продукти.
2024 е годината на спорта и като официален спонсор на EURO 2024 марката ще пусне нови авангардни телевизионни продукти, за да предостави на потребителите завладяващи гейминг и зрителски изживявания. Нейната цел ще бъде да задълбочи връзката между турнирите и футболните фенове чрез своя иновативна стратегия, насочена към спорта.
За Hisense
Hisense е водеща световна марка за битови уреди и потребителска електроника. Бизнесът на Hisense обхваща мултимедийни продукти (с акцент върху смарт телевизори), битови уреди и интелигентни IT решения. Hisense се разраства бързо и в момента развива дейност в над 160 държави.
Снимка: Hisense