Apple е продала 2 милиона единици от своя iPad Pro, с което надмина продажбите на Surface Pro на Microsoft, от който са продадени 1.6 милиона единици през Q4 на 2015, според оценки на IDC. Изследователската група обяви, че iPad Pro е големият победител на спадащия пазар на таблети (спад с 10% на годишна база).

Но продажбите на iPad Pro не са удар срещу Microsoft, които са увеличили продажбите на Surface Pro с 29 процента на годишна база. Тези показатели при Apple с iPad Pro и Microsoft със Surface Pro показват доверие в по-големите хибридни таблети с потенциал за растеж.

От IDC съобщават още, че Surface Pro се продава далеч по-добре от по-евтиния Surface, което показва, че по-големите таблети с клавиатури най-накрая могат да заменят лаптопите на някои потребители.

 

Прочетете и това: Година по-късно: Asus ZenFone Zoom вече на щатския пазар