В края на юни Мтел обяви, че купува blizoo – сделка, която прави Мтел най-голямата компания в България по брой клиенти на фиксиран интернет и втората по големина по брой клиенти на ТВ услуги. Разбира се, към това трябва да добавим и вече водещата позиция на оператора в сектора на мобилните услуги.
За да бъде приключено придобиването, компаниите очакваха и решението на Комисията за защита на конкуренцията (КЗК). Днес държавният орган обяви, че одобрява сделката за придобиване на 100% от кабелния оператор blizoo, който има приблизително 373 000 клиенти. Според официалната информация услугите на компанията достигат до 1.3 млн. домакинства. През 2014 г. приходите на blizoo България възлизат на 47 млн. евро. За същия период компанията отчита EBITDA (печалба преди данъци, такси, лихви и амортизация) от 19 млн. евро.
Очакванията са, че фактическата интеграция на Мтел и blizoo България ще се осъществи до края на 2015 година. След нея клиентите на blizoo ще могат да се възползват от целия спектър на услуги, който предлага Мтел.За момента все още няма промяна за клиентите на двете компании, които ще продължат да ползват същите услуги и продукти, както и досега.
Бивши кадри на Виваком с ръководни позиции в Мтел