Ако следите сайта, няма как да не сте забелязали, че обръщаме сериозно внимание на смартфоните на китайската компания Xiaomi. Те имат спецификации, позициониращи ги в най-високия клас, но цените им са по-присъщи за средния и дори за ниски. По време на конференцията D: Dive Into Mobile, Бин Лин, един от основателите на Xiaomi, разкрива тайната на успеха на компанията.
Според Лин, който е и президент на компанията, ниските цени се дължат на почти нулевите разходи за маркетинг, магазини и дистрибуция извън онлайн пространството. Политиката на Xiaomi е да инвестира максимално голяма част от ресурсите си в създаването на невероятни устройства, които говорят сами за себе си. Припомняме, че всички налични бройки от Mi2 бяха изчерпани само за няколко минути, след като като компанията започна продажбите на устройството в сайта си.
Лин споделя, че Xiaomi има планове за доставки в САЩ и Европа, но преди те да започнат, компанията ще се постарае да завладее родния Китай.