Интересна статистика бе оповестена на конференцията Slush, която в момента се провежда в Хелзинки, Финландия. Газираната напитка с името Angry Birds съвсем неочаквано се явява най-продаваната там.

Както отбелязва един от участниците в конференцията - Хана Маннинен напитката, използваща името на мегахита сред мобилните игри, дело на Rovio се продава по-добре във Финландия, отколкото „динозаврите" в газираните напитки като Coca Cola и Pepsi. По време на разговора на сцената, маркетинговият директор на компанията Питър Уестърбак казал, че напитката скоро ще бъде достъпна в Нова Зеландия и Австралия.

Най-интересното е, че газираната напитка далеч не е нещо неочаквано, що се отнася до използването на името Angry Birds. Паркове за активен отдих, кредитни карти и дори детски учебни ресурси с това име никнат като „гъби след дъжд" от доста месеци насам в тази страна.

 

Тагове: