Условията на покупката на мобилния бизнес Nokia от Microsoft през 2013 г. забраняваха на компанията да произвежда нови устройства до 2016 г. 

Докато чака да мине този срок, Nokia продаде и картографската си услуга HERE Maps на автомобилни компании, за да им помогне в разработката на самоуправляеми коли. 

Nokia обаче не се интересува от създаването на същата структура в организацията като тази, която продаде на Microsoft. Компанията поясни, че иска да прехвърли производството и маркетинга на трети страни, а дизайнът и бранда ще са "от нея". Изпълнителният директор каза още, че нов телефон от Nokia трябва да се усеща като истински модел на Nokia. "Не искаме просто да слагаме лого на чужди устройства. Трябва да се усеща като Nokia", допълни той. 

Според него компанията не бърза, защото още през 2014 г. е създала десетгодишен план, който да задържи Nokia в бизнеса. Нов телефон обаче може и да не видим до 2017 г. 

Прочетете: Музикалната стрийминг услуга MixRadio спира работа

Тагове: