Шлемът Vision Pro на Apple ще бъде пуснат на пазара на 2 февруари, а предварителните поръчки ще стартират на 19 януари. Компанията е обучила служителите на Apple Store за пускането на пазара на джаджата и за това как те трябва да насочват потребителите, за да вземат информирано решение. Според последните данни клиентите, които искат да се сдобият с хедсета Vision Pro, трябва да преминат през 25-минутна демонстрация в Apple Store, в която подробно се описва как да използват устройството.

Както вече споменахме, шлемът Vision Pro ще се продава от 2 февруари, а Apple е подготвила специална демонстрация за клиентите. В своя бюлетин Power On Марк Гърман от Bloomberg пише, че след дългата среща на клиентите, желаещи да закупят Vision Pro, може да се наложи да седнат за 25-минутна демонстрация в Apple Store. Демонстрацията вероятно ще покаже на потребителите как да използват устройството и какво да не правят.

Демонстрацията беше представена на някои служители в Купертино по-рано този месец. Има широк спектър от аспекти, които Apple трябва да разгледа, преди да продаде Vision Pro на потребителите. Например, тъй като това е съвсем ново устройство, Apple трябва да се увери, че то е с правилния размер, преди да го пробвате. Компанията трябва да помисли и за включването на лещи с рецепта, ако носите очила. Следователно 25-минутната демонстрация на Vision Pro е от съществено значение за клиентите при пускането му на пазара.

Първоначално броят на срещите ще бъде по-голям и Apple е подготвила магазини на Apple с демонстрационни устройства. Преди демонстрацията на Vision Pro служител на Apple ще направи сканиране на лицето на клиента, подобно на начина, по който работи технологията в приложението Apple Store. Сканирането на лицето ще определи размера на светлинното уплътнение, лентата за глава и възглавниците. Ако клиентът носи очила, служителят ще направи и сканиране на предписаните лещи за специфични състояния на зрението. След като цялата информация бъде събрана, екипът на Apple Store ще сглоби демонстрационното устройство, което отговаря на вашите нужди.

След като всичко е поставено на мястото си, следващата част е свързана с взаимодействие с интерфейса на Vision Pro. Тази част ще се простира от държането на слушалките до разпознаване на очите и жестове. След като клиентът се запознае с управлението на слушалките, служителят на Apple Store ще започне 25-минутната демонстрационна сесия. В това време клиентите ще си поиграят с различни аспекти на VisionOS, които включват приложението "Снимки" и разглеждането на снимки и видеоклипове в Spatial. Служителят ще покаже също как Vision Pro може да се използва като заместител на Mac и iPad.

Можете също така да закупите шлема Vision Pro чрез приложението Apple Store. Въпреки това Apple все още ви призовава да изпробвате Vision Pro в Apple Store. Функцията за сканиране на лицето е вградена в приложението Apple Store, което позволява на Apple да определи размера на светлинното уплътнение и лентата за глава.

Снимка: Apple

Виж още: В Китай роботи вече произвеждат клонирани прасета и животът няма смисъл