Факт е, че основният доход на много от сайтовете в интернет идва от реклами, пласирани чрез банери. Въпреки че често ставаме свидетели на много интересни визии, невинаги това, което ни се предлага, е подходящо за нас. Именно в тази насока работят и от Dentsu Aegis Network, които обявиха началото на нова платформа за автоматизирано купуване на онлайн реклама у нас.

Самата услуга ще е налична за рекламодатели чрез глобалното подразделение на компанията, наречено Amnet. Подходът ще е полезен и за двете страни – рекламодател и потребители. Първите ще имат възможност да предоставят по-добре насочени реклами чрез индивидуален подход, съчетаващ профила на интернет потребителя с данните и предлаганата технология. Вторите – вече стана ясно – реклами, от които наистина може да се интересува, в най-точното време.

Интересно е, че Amnet оперира вече на 34 пазара в света, което носи и допълнителен опит в предоставянето на т.нар. автоматизирано купуване на рекламна площ.

Мария Грашнова, главен изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network България, коментира, че това е важна инвестиция, която допълнително ще ускори развитието на дигиталните медии. „Amnet обединява хора, данни и технология, като осигурява в реално време таргетирана реклама към най-подходящите потребители“, допълва Мария Грашнова.

Платформата предлага подробен анализ за клиентите, а алгоритъмът й й позволява да развива и усъвършенства в реално време начина, по който създава и доставя аудитория, управлява данните, прави доклади и заключения.

Тагове: