Q2 2017 отбеляза спад с 3.4 процента в продажбите на таблети, с което приключи 11-тото поредно тримесечие на тази тенденция. Ако търсите нещо успокоително, то това поне е фактът, че спадът вече не се измерва в двуцифрени числа, както бе през 2016 г.

Данните са на IDC и в тях влизат както стандартните таблети, които вървят надолу от 2014 г., така и хибридните модели, при които спадът е по-слаб. Двата топ производителя запазват позициите си: Apple е на първо място, а Samsung - на второ.

Apple най-сетне успя да обърне негативната тенденция, което най-вероятно се дължи на по-приемливата цена на новия iPad, която е накарала някои потребители да помислят за ъпгрейд на по-старите си устройства.

На трето място остава Huawei, следван от Amazon и Lenovo.

При операционните системи, iOS има 26 процента дял, на Android се падат 60 процента, а на Windows - 14 процента.

Тагове: