Джеймс Бонд се завръща, а най-новото му приключение, което ще бъде по кината у нас от началото на ноември, се нарича „Спектър“. Филмът със сигурност ще напълни киносалоните, но преди това имаме много добри новини. От Heineken, водещата пивоварна в света, която за седми път влиза в партньорство с агент 007, обявиха началото на дигитална кампания, част от която е и първото селфи от Космоса, наречено Spyfie. За нея компанията си партнира с Urthecast, за да получи Ultra HD изображение с помощта на камерата на спътника Деймос, който в момента е в орбита на 600 км над земната повърхност.

 

 

Самото „селфи“ ще се осъществи по време на специално „Спектър“ събитие в началото на ноември. Точното местоположение се пази в пълна тайна, а Spyfie съдържанието ще бъде специално за всеки участник на събитието и ще бъде изпратено на мобилното му устройства за ползване в социалните медии. Все пак можем да кажем, че локацията ще бъде някъде в Лас Вегас, а всеки има шанс да е част от Spyfie. Това, което трябва да направите, е да качите снимка в Instagram, придружена от #SPYFIE#BG, в която да покажете какво бихте взели със себе си на Spyfie мисията. Важно е да отбележим, че снимките ще бъдат валидни само и единствено ако са качени в Instagram. Кампанията вече тече, а краят й ще бъде на 4 октомври 2015 година. Повече информация можете да откриете тук.

От Heineken представиха и рекламния клип „Преследването“, който бележи партньорството с Бонд. В него е използван същият снимачен екип, включително и каскадьорите, който работи по „Спектър“, и това се усеща в атмосферата на краткото видео. Неочакваният обрат в него включва млада дама, Зара, която случайно става участник във високоскоростна надпревара с лодка. Младата дама помага на най-любимия шпионин в света да се превърне в героя на деня. Ето го и пълния рекламен клип:

 

 

„В чест на партньорството, продължило 18 години, нашата кампания „Спектър“ е най-иновативната досега. Самото естество на Бонд франчайза ни дава възможност да предприемем авангарден и новаторски подход, който не само вълнува, но и добавя истинска стойност за феновете. С участието на Даниел Крейг в телевизионния клип, както и с активирането на Spyfie отново ще дадем достъп на феновете до света на Джеймс Бонд“, коментира Радина Шкутова, маркетинг мениджър.

 

 

Ексклузивен кадър на Даниел Крейг от „Спектър“, новото приключение на Джеймс Бонд