Samsung Electronics обяви, че за пета поредна година е призната от международната консултантска компания Interbrand за Global Top 5 бранд. Всяка година Interbrand представя класацията Best Global Brands, според която през тази година стойността на корпоративния бранд Samsung е достигнала 100.8 млрд. долара и е нараснала с 10% спрямо предходната година.
Значителното увеличение на стойността на корпоративния бранд Samsung Electronics се дължи на растежа му в AI индустрията, по-специално на неговото лидерство на AI в устройствата и конкурентоспособността в сектора на полупроводниците. От първото си класиране в челната петица през 2020 г. Samsung Electronics отбеляза впечатляващ ръст от 62% за четири години и остава единственият азиатски бизнес сред топ пет световните брандове.
„Тазгодишният значителен ръст на бранда е пряк резултат от цялостния ни подход към изкуствения интелект и усилията ни да предоставим тази мощна технология в ръцете на потребителите на Samsung по целия свят“, заяви YH Lee, президент и ръководител на глобалния маркетингов офис в Samsung Electronics. „Занапред ще се опираме още повече на качествата, които нашите потребители обикнаха и очакват.“
Компанията е отличена за AI в устройствата, подобрени свързани изживявания и лидерство в AI
Според Interbrand положително влияние върху оценката на Samsung Electronics оказват следните фактори:
· внедряване на AI технологии в ключови продукти и лидерство на пазара на AI в устройствата
· подобрени свързани изживявания чрез AI платформи и продукти
· AI лидерство, основано на конкурентоспособността в сектора на полупроводниците
· прилагане на последователна стратегия за бранда на световния пазар
· постоянен ангажимент за по-устойчиво бъдеще
Тази година в рамките на визията „AI за всички“ Samsung разширява портфолиото си от продукти, снабдени с AI технологии, за да подобри преживяванията на клиентите. С пускането в продажба на серията Galaxy S24 Samsung е водеща компания в областта на мобилния AI. Тя също така пусна AI телевизори, оборудвани с AI процесори и AI увеличение на мащаба, като същевременно представи уредите Bespoke с AI, които разширяват възможностите в ежедневието на потребителите.
Компанията разширява екосистемата SmartThings, за да осигури унифицирано изживяване на свързаност, включвайки не само нейните собствени продукти, но и различни устройства на трети страни. Тази интеграция предлага значителни предимства, които надминават по-голямото удобство, включвайки пестене на енергия и грижа за семейството.
Като лидер в индустрията на полупроводниците Samsung прави смели инвестиции в научноизследователска и развойна дейност, за да отговори на нарастващото търсене на AI, и с иновативни продукти за памет като DDR5, GDDR7, HBM3E, LPDDR5X, 9th Gen V-NAND, Exynos SoC, сензор за изображения с висока разделителна способност е проактивно адресиране на нуждите на сървъра и AI в устройствата.
Що се отнася до стратегията на бранда, компанията е призната за предоставяне на последователни ценности на бранда и изграждане на автентични взаимоотношения с клиентите.
Освен това Samsung се фокусира върху прилагането на екологични дейности и инициативи, като използва различни рециклирани материали в широка гама от продуктови категории. Той участва в глобални инициативи и си сътрудничи с лидери в индустрията с фокус върху цели като намаляване на въглеродните емисии, свързани с използването на устройства. Усилията на Samsung Electronics за устойчивост, както и насърчаването на разнообразна корпоративна култура също получиха положителни оценки.
Признатите усилия на Samsung във всяка бизнес дивизия
Мобилна
• Лидерство на ерата на мобилния AI с Galaxy AI след пускането на серията Galaxy S24
• Усъвършенстване на новия Galaxy AI чрез уникалното сгъваемо изживяване на Galaxy Z Fold6 и Z Flip6
• Укрепване на лидерството в AI за здравето с пускането на Galaxy Ring и новата серия Galaxy Watch
Мрежи
· Засилване на лидерството в областта на виртуалната Radio Access Network (vRAN) и Open RAN
· Водеща роля в техническата стандартизация на 6G
· Последователно внедряване на иновации в технологиите в подкрепа на различни случаи на използване на 5G, включително стрийминг и игри
· Засилване на партньорствата с компаниите клиенти и информиране за аспектите на устойчивостта на мрежовите технологии на Samsung
Визуален дисплей
· Затвърждаване на глобалното лидерство на пазарите на телевизори и саундбарове
· Последователно въвеждане на иновации с продукти като AI телевизори, MICRO LED дисплеи и Mus
· Иновативно зрителско изживяване с авангардни технологии, включително AI
· Увеличение на мащаба и Active Voice Amplifier Pro
· Позициониране като основен партньор в областта на игрите чрез различни партньорства
· Укрепване на сигурността и неприкосновеността на личния живот чрез Samsung Knox
Цифрови устройства
· Поддържане на глобално лидерство в категории като хладилници и перални машини чрез последователни продуктови иновации и усъвършенствани AI възможности
· Осигуряване на стойност и преживяване, ориентирани към клиента, чрез AI устройства по поръчка
· Подобряване на достъпността с функцията Auto Open Door и усъвършенствания гласов контрол Bixby
· Предлагане на съществени ползи - като енергийна ефективност чрез SmartThings AI Energy Mode - и разширяване на свързаността чрез SmartThings в световен мащаб
Полупроводник
· Доставяне на първите в индустрията GDDR7 DRAM, HBM3E DRAM, LPDDR5X DRAM и 9-о поколение V-NAND, както и затвърждаване на лидерството на пазара в ерата на изкуствения интелект
· Последователно усъвършенстване на технологиите за изкуствен интелект като например сензорите ISOCELL Auto 1H1, оптимизирани за разработването на автономни превозни средства
· Надминаване на очакванията на клиентите с последователното внедряване на изключителни B2C SSD продукти като 990 EVO и SSD T9
Interbrand’s Best Global Brands са класирани според оценката на стойността на всеки бранд, която е резултат от цялостен анализ на финансовите резултати на компанията, влиянието на бранда върху покупките на клиентите и конкурентоспособността на бранда (стратегия, съпричастност, диференциация, ангажираност на клиентите, последователност, доверие и др.). Това е оценка на стойността на бранда, която има една от най-дългите истории в света и е широко призната заради своята надеждност.
Снимка: Unsplash/Samsung