Samsung Electronics обяви, че за пета поредна година е призната от международната консултантска компания Interbrand за Global Top 5 бранд. Всяка година Interbrand представя класацията Best Global Brands, според която през тази година стойността на корпоративния бранд Samsung е достигнала 100.8 млрд. долара и е нараснала с 10% спрямо предходната година.

Значителното увеличение на стойността на корпоративния бранд Samsung Electronics се дължи на растежа му в AI индустрията, по-специално на неговото лидерство на AI в устройствата и конкурентоспособността в сектора на полупроводниците. От първото си класиране в челната петица през 2020 г. Samsung Electronics отбеляза впечатляващ ръст от 62% за четири години и остава единственият азиатски бизнес сред топ пет световните брандове.

„Тазгодишният значителен ръст на бранда е пряк резултат от цялостния ни подход към изкуствения интелект и усилията ни да предоставим тази мощна технология в ръцете на потребителите на Samsung по целия свят“, заяви YH Lee, президент и ръководител на глобалния маркетингов офис в Samsung Electronics. „Занапред ще се опираме още повече на качествата, които нашите потребители обикнаха и очакват.“

 

Компанията е отличена за AI в устройствата, подобрени свързани изживявания и лидерство в AI

 

Според Interbrand положително влияние върху оценката на Samsung Electronics оказват следните фактори:

·       внедряване на AI технологии в ключови продукти и лидерство на пазара на AI в устройствата

·       подобрени свързани изживявания чрез AI платформи и продукти

·       AI лидерство, основано на конкурентоспособността в сектора на полупроводниците

·       прилагане на последователна стратегия за бранда на световния пазар

·       постоянен ангажимент за по-устойчиво бъдеще

 

Тази година в рамките на визията „AI за всички“ Samsung разширява портфолиото си от продукти, снабдени с AI технологии, за да подобри преживяванията на клиентите. С пускането в продажба на серията Galaxy S24 Samsung е водеща компания в областта на мобилния AI. Тя също така пусна AI телевизори, оборудвани с AI процесори и AI увеличение на мащаба, като същевременно представи уредите Bespoke с AI, които разширяват възможностите в ежедневието на потребителите.

Компанията разширява екосистемата SmartThings, за да осигури унифицирано изживяване на свързаност, включвайки не само нейните собствени продукти, но и различни устройства на трети страни. Тази интеграция предлага значителни предимства, които надминават по-голямото удобство, включвайки пестене на енергия и грижа за семейството.

Като лидер в индустрията на полупроводниците Samsung прави смели инвестиции в научноизследователска и развойна дейност, за да отговори на нарастващото търсене на AI, и с иновативни продукти за памет като DDR5, GDDR7, HBM3E, LPDDR5X, 9th Gen V-NAND, Exynos SoC, сензор за изображения с висока разделителна способност е проактивно адресиране на нуждите на сървъра и AI в устройствата.

Що се отнася до стратегията на бранда, компанията е призната за предоставяне на последователни ценности на бранда и изграждане на автентични взаимоотношения с клиентите.

Освен това Samsung се фокусира върху прилагането на екологични дейности и инициативи, като използва различни рециклирани материали в широка гама от продуктови категории. Той участва в глобални инициативи и си сътрудничи с лидери в индустрията с фокус върху цели като намаляване на въглеродните емисии, свързани с използването на устройства. Усилията на Samsung Electronics за устойчивост, както и насърчаването на разнообразна корпоративна култура също получиха положителни оценки.

 

Признатите усилия на Samsung във всяка бизнес дивизия

 

Мобилна

• Лидерство на ерата на мобилния AI с Galaxy AI след пускането на серията Galaxy S24

• Усъвършенстване на новия Galaxy AI чрез уникалното сгъваемо изживяване на Galaxy Z Fold6 и Z Flip6

• Укрепване на лидерството в AI за здравето с пускането на Galaxy Ring и новата серия Galaxy Watch

 

Мрежи

·       Засилване на лидерството в областта на виртуалната Radio Access Network (vRAN) и Open RAN

·       Водеща роля в техническата стандартизация на 6G

·       Последователно внедряване на иновации в технологиите в подкрепа на различни случаи на използване на 5G, включително стрийминг и игри

·       Засилване на партньорствата с компаниите клиенти и информиране за аспектите на устойчивостта на мрежовите технологии на Samsung

 

Визуален дисплей

·       Затвърждаване на глобалното лидерство на пазарите на телевизори и саундбарове

·       Последователно въвеждане на иновации с продукти като AI телевизори, MICRO LED дисплеи и Mus

·       Иновативно зрителско изживяване с авангардни технологии, включително AI

·       Увеличение на мащаба и Active Voice Amplifier Pro

·       Позициониране като основен партньор в областта на игрите чрез различни партньорства

·       Укрепване на сигурността и неприкосновеността на личния живот чрез Samsung Knox

 

Цифрови устройства

·       Поддържане на глобално лидерство в категории като хладилници и перални машини чрез последователни продуктови иновации и усъвършенствани AI възможности

·       Осигуряване на стойност и преживяване, ориентирани към клиента, чрез AI устройства по поръчка

·       Подобряване на достъпността с функцията Auto Open Door и усъвършенствания гласов контрол Bixby

·       Предлагане на съществени ползи - като енергийна ефективност чрез SmartThings AI Energy Mode - и разширяване на свързаността чрез SmartThings в световен мащаб

 

Полупроводник

·       Доставяне на първите в индустрията GDDR7 DRAM, HBM3E DRAM, LPDDR5X DRAM и 9-о поколение V-NAND, както и затвърждаване на лидерството на пазара в ерата на изкуствения интелект

·       Последователно усъвършенстване на технологиите за изкуствен интелект като например сензорите ISOCELL Auto 1H1, оптимизирани за разработването на автономни превозни средства

·       Надминаване на очакванията на клиентите с последователното внедряване на изключителни B2C SSD продукти като 990 EVO и SSD T9

 

Interbrand’s Best Global Brands са класирани според оценката на стойността на всеки бранд, която е резултат от цялостен анализ на финансовите резултати на компанията, влиянието на бранда върху покупките на клиентите и конкурентоспособността на бранда (стратегия, съпричастност, диференциация, ангажираност на клиентите, последователност, доверие и др.). Това е оценка на стойността на бранда, която има една от най-дългите истории в света и е широко призната заради своята надеждност.

Снимка: Unsplash/Samsung