От днес у нас започва една интересна кампания, дело на Samsung България. Тя се нарича „Предизвикай страха си“ #BeFearless и има една цел – да помогне на хората да преодолеят страховете си от високо и от говорене пред публика. За да се осъществи това, на помощ идва устройството за виртуална реалност Samsung Gear VR. Кампанията е част от глобалната платформа на Samsung Launching People, която тази година се провежда в 12 държави, включително България.
В продължение на две седмици до 20 декември хората ще могат свободно да посетят специалната зона на Samsung, където ще имат възможност да се изправят пред страховете си, използвайки най-новите технологии на компанията. Специално създадено за целта съдържание за Gear VR ще им позволи да преминат през съвсем реални ситуации в 360-градусово 3D зрително изживяване, изправяйки се пред своя страх от високо или от говорене пред публика. За всеки от страховете участниците могат да избират съдържание, което представя разнообразни ситуации с различна степен на трудност, като за всяка от ситуациите могат да се преминат до 3 нива на трудност. Samsung зоната ще бъде разположена последователно в търговски центрове в няколко града – София, Бургас и Пловдив.
„Samsung е компания, която вдъхновява света и със своите иновативни идеи и технологии формира бъдещето, давайки възможност на хората да откриват нови изживявания, обогатявайки техния живот. Именно тази мисия е в основата на кампанията „Предизвикай страха“ #BeFearless – нашата основна цел е да помогнем на хората, използвайки технологиите да променят ежедневието си – предизвиквайки своя страх да се опитат да го преодолеят и да реализират по-добре своя потенциал”, заяви Кристина Щерева, маркетинг директор на Samsung България.
Кристина Щерева, маркетинг директор на Samsung България (в центъра)
На 22 декември от всички участвали в кампанията, които ще преминат през Samsung зоните, ще бъдат изтеглени на случаен принцип двама финалисти – по един за всеки от двата вида страх. Те ще преминат допълнителна подготовка и ще се изправят пред още едно вълнуващо предизвикателство. За страха от височини това ще бъде разходка с малък самолет над Рила, а за страха от говорене пред публика финалистът ще има възможност да участва в истинско представление на импровизационен театър с реална публика и голяма сцена.
Можете да проследите развитието на кампанията „Предизвикай страха“ на корпоративната страница на Samsung България и във Facebook.
Samsung Galaxy Note 5 идва в Европа в началото на 2016?