С кампанията Launching People Samsung търси иновативни идеи, които могат да покажат колко големи са възможностите на технологиите в решаването на най-сериозните проблеми, пред които е изправено съвременното общество. Тя е насочена към днешните млади хора, които свободно използват дигиталните технологии както за забавления, така и за работа.
Launching People е глобална кампания, която ще се реализира в 12 държави, включително и България с два отделни елемента: Be Fearless и Mixed Talents. Кампанията надгражда своя предишен успех, при който технологиите помагаха на хората да реализират мечтите си чрез нови открития и възможности.
„Искаме да помогнем на хората да почувстват технологиите, да „дишат“ с тях и да ги използват, за да отключат своя невероятен потенциал.” – заяви д-р У. П. Хонг, президент и главен маркетинг директор на Samsung Electronics.
“Launching People е кампания, която им помага не само да създадат нещо, към което се стремят или за което са мечтали, но и кампания, която внася значима промяна в ежедневния живот.“
Хората по света могат да участва в кампанията и да проследят нейните технологични открития на тук, както и на корпоративните страници на Samsung в социалните мрежи в това число Facebook и YouTube. За българските активности потребителите могат да следят какво ще се случва на Facebook страницата на Samsung Bulgaria.