Извитите дисплеи се оказват популярни не само при някои от най-новите смартфони, но и при персоналните монитори, за което свидетелства фактът, че продажбите на извити монитори на Samsung вече са надминали 1 милион броя.
Южнокорейската компания обяви своя първи извит LED монитор – 27-инчовия, 4000R монитор SD590C, през септември 2014 г. През януари 2015 г. Samsung представи втория си извит монитор – 34-инчовия SE790C, с радиус на извивката 3000R, след което последваха най-новите извити монитори - CF591 (27-инчов модел) и CF390 (23.5- и 27-инчови модели).
Основната характеристика при този тип екрани е, че те са проектирани така, че да отговарят на формата на човешкото око, и предлагат еднакво качество на картината, без значение дали обектът, който потребителите гледат, се намира близо до рамката или близо до центъра на дисплея. Продуктите дават много широк зрителен ъгъл и по-добър контраст на картината, което ги прави идеални както за геймъри, така и за домашните потребители, които търсят визуално забавление с отлично качество на картината.
Виж още: Samsung с патент за "смарт" контактни лещи с вградена камера