Samsung пусна ново приложение за клиентско обслужване на всички собственици на Galaxy устройства, които имат проблеми с джаджите си. 

Приложението носи името Samsung Members и се предлага в магазина Galaxy Apps. Очаква се то да бъде предварително инсталирано на Galaxy S7 и Galaxy S7 Edge за избрани пазари като Китай, Испания, Русия, Бразилия и Обединените арабски емирства. 

Чрез Samsung Members потребителите ще могат да комуникират с експерти на компанията, както и с други запознати клиенти от цял свят. Съществува и опция за диагностика, която пуска редица тестове, за да се види как работи устройството и къде е проблемът. 

Ако тестовете покажат проблем, Samsung Members ще стартира онлайн чат с представител на компанията, който да съдейства. 

Прочетете: Samsung очаква 10.4% увеличение на печалбата за първото тримесечие