Samsung  демонстрира широкоекранни (LFD) и Hospitality TV дисплеи, представени под шапката „Връзка с твоя бизнес" по време на изложението ISE 2012, което се провежда между 31 януари и 2 февруари.
Новите LFD дисплеи, които компанията представя на ISE включват модела OL46B - тънък и безшумен дисплей за външна среда, създаден за да издържа на голяма температурна амплитуда - -30°C до +40°C. Това е продукт, изключително подходящ за реклама по време на спортни събития, стадиони и конферентни центрове. В същото време сериите SL46B, дисплеи за полу-външна среда, предлагат завладяваща картина с висока резолюция за витрини на магазини и големи търговски центрове.

Новият 65 инчов LED LFD ME65 предлага отлично качество на картината. Това, което го отличава е способността му за секунди да се превръща в тъчскрийн дисплей. Просто трябва да се натисне предпочетената функция и да се добави USB кабел.

Други дисплеи и решения, които корейската компания предлага на бизнеса са модела SUR40 - маса с мултитъч дисплей, създадена от Samsung и Microsoft. 40-инчовият LCD дисплей разпознава пръсти, ръце и обекти на екрана, благодарение на 52 точковото разпознаване и технология за сканиране на обекти. Тънкият LFD се очаква да се приеме добре от различни бизнес участници, като например магазини, банки, здравни центрове.

650TS-2 е 65-инчова електронна черна дъска, която се използва в класни стаи, за да превърне образователния процес в много по-интересен и ефективен за учениците. С помощта на Samsung Galaxy устройства, учителите могат да контролират съдържанието в реално време и да предлагат наистина впечатляващо и интерактивно изживяване в клас.

Тагове: