Малко след като Samsung пусна Galaxy S9 в САЩ и останалия свят, стана ясно, че флагманът има поне едно съвсем ясно предимство спрямо iPhone X: по-бързи скорости на сваляне при мобилен интернет. Сега южнокорейската компания използва това като идея за новата си видеореклама.

В нея Samsung се опитва да възпроизведе онова, което се случва в типичния Apple Store. Имаме потенциален клиент, който се интересува от iPhone X - жената иска да го купи, но тя знае, че скоростта на сваляне не е толкова бърза, като при Galaxy S9. Това кара продавача да няма точен отговор... но Samsung знае какво да препоръча и това е "ъпгрейд до Galaxy".

Не знаем дали така се случват нещата в действителност в магазините на Apple, но предимството тук е очевидно, така че, ако това е нещо, на което държите, закачливото видео може да ви накара да се преориентирате при следващата ви покупка.

Това не е първият път, когато Samsung отправя директни удари по Apple в своите Galaxy реклами, и няма да е последният. Не трябва да забравяме, че очакваме Samsung и Apple да пуснат следващите си поколения от висок клас тази година - нямаме търпение за нови закачливи реклами с Galaxy Note 9 и iPhone 2018.

Тагове: