Samsung продава OLED дисплея на iPhone X за поне 70 долара на брой, а освен това доставя и други компоненти за флагмана. Така според Wall Street Journal Apple плаща на своя южнокорейски конкурент около 110 долара за всеки продаден iPhone Х.
По оценка на Counterpoint Technology Market Research Apple ще продаде 130 милиона бройки от новия iPhone X до лятото на 2019 г., което ще донесе още много милиарди в хазната на Samsung само от доброто представяне на телефона.
За сравнение очакванията са за 20 месеца на пазара Samsung да продаде 50 милиона Galaxy S8 телефони, изкарвайки 202 долара от компоненти, идващи от собствените си подразделения. Като цяло продажбите на Galaxy S8 трябва да донесат 4 милиарда долара по-малко от това, което ще получи Samsung от iPhone Х. Сравнението не може да се разглежда буквално, тъй като южнокорейският гигант притежава своите дъщерни компании, специализиращи в доставки на компоненти, но въпреки това фактът е доста интересен.
Само през миналата година на Apple се падат цели 35 процента от приходите на Samsung. Така, независимо от привидното противоборство между двете водещи компании, очевидно техните интереси са доста тясно свързани.