Следпродажбеното обслужване е сред главните приоритети на HUAWEI, а една от постоянно течащите кампании е известна под името „Повече грижа за теб“ и покрива всеки последен четвъртък и петък от месеца. От този септември тя става тридневна, което означава, че специалните предложения от нея ще са валидни и в понеделника след двата традиционни сервизни дни.

Кампанията „Повече грижа за теб“ включва 50 лева отстъпка от сервизното обслужване и безплатен протектор за дисплей в случай на отремонтиране на смартфон. Тя важи при посещение на място в Центъра за обслужване на клиенти на ул. „Леге“ N:6 в София, както и при използване на услугата „От врата до врата“ в посочените дни. Услугата „От врата до врата“ цели да улесни потребителите на Huawei в усложнената обстановка, като минимизира ненужните посещения в оторизираните сервизни обекти в страната.

Повече грижа за теб

За периода на провеждане на кампанията всеки клиент може да получи 50 лева отстъпка от цената на извънгаранционни ремонтни дейности. Всички части, които се използват при оторизираните ремонти, са оригинални и идват с 90 дни гаранция, считано от датата, на която е извършена смяната. Също така, потребителите на HUAWEI устройства могат да получат по-добра защита за своите смартфони и да сменят или да поставят безплатен протектор за дисплей.

ВИЖ ОЩЕ: Новият Huawei Watch 3 Elite е наличен в родните магазини

Кампанията е валидна всеки четвъртък и петък в края на всеки месец и през следващия след тях понеделник и е приложима за потребители, които посетят Центъра за обслужване на клиенти в София на ул. „Леге“ 6 от 9:00 до 18:00 или се възползват от услугата "От врата до врата" в дните на кампанията (понеделник до 16:30). Ако периодът на провеждане на кампанията съвпадне с официални празници, в които Центърът за обслужване на клиенти не работи, кампанията се удължава и продължава в следващите работни дни.

 

От врата до врата

Услугата „От врата до врата“ е безплатна за потребителите на Huawei двупосочна куриерска услуга за цяла България, за случаите на сервизно обслужване на гаранционни и извънгаранционни смартфони, таблети, лаптопи и смарт часовници на Huawei. Тя може да се заяви на номер 0800 18818 всеки делничен ден от 9 до 18ч. Всеки последен четвъртък и петък от месеца и следващия след тях понеделник за нея важат и отсъпките от ремонта, давани с кампанията „Повече грижа за теб“.

 

Сигурността на първо място

Huawei приема изключително сериозно защитата на вашите лични данни в случай на ремонт. По време на всички дейности, извършвани в оторизираните обекти, устройството ви е се намира в специален режим за ремонт, Maintenance mode, който можете да активирате през приложението си My Huawei.

Повече информация за кампанията можете да намерите на официалния сайт на Huawei в България https://consumer.huawei.com/bg/support/service-day/, а информация за всички активни специални предложения за следпродажбено обслужване можете винаги да получавате и в актуализираното приложение My Huawei на Huawei смартфона си.

 

Снимка: HUAWEI