Samsung ще използва интересна маркетингова стратегия за новия Galaxy S8, с която иска да наблегне на нещо много важно.
Според близки до компанията източници Samsung ще предложи да върне обратно парите на всеки един потребител, който не е доволен от телефона и го заяви до три месеца след премиерата, стига апаратът да е фабрично здрав. Няма да е нужна друга причина, за да го върнете на Samsung и да ви бъде възстановена цялата сума. Този неочакван подход е свързан с желанието на компанията не само да представи Galaxy S8 във възможно най-добра светлина, но и да даде възможност на дигиталния асистент Bixby да се усъвършенства.
Samsung очевидно подготвя мащабен ъпдейт за асистента в рамките на първите три месеца от премиерата на Galaxy S8 и следователно потребителите, които не са доволни от функционалността, ще могат да я изпробват, без да са категорично ангажирани с нея.
Тримесечният период е и превантивен, защото, както си спомняме, проблемите на Galaxy Note 7 се появиха именно в такъв времеви отрязък. Все още нямаме информация дали този период ще бъде валиден за всички пазари. Премиерата е на 29 март, така че въпросителните около Galaxy S8 ще бъдат заличени съвсем скоро.