Телевизорите са станали неделима част от живота ни, а благодарение на технологиите екраните стават все по-големи, звукът и картината - много по-завладяващи, докато новите стрийминг услуги напълно предефинират телевизионното съдържание. Изборът на модели и производители днес е огромен, но пазарните данни категорично показват кои са водещите предложения там.
Hisense е компания, чието име все по-бързо се превръща в синоним на високо качество и иновации на пазара на телевизори. Доказателство за това е, че по данни на института за пазарни проучвания Omdia Hisense се класира втора в света по доставки на телевизори за трето поредно тримесечие.
Hisense беше позиционирана на второ място и през цялата 2022 г., както и през първата половина на 2023 г.
През второто тримесечие на 2023 г. Hisense достигна 13.7% дял в световен мащаб при телевизорите, а доставките се увеличават с 19.3% на годишна база. Този ръст далеч надхвърля средната стойност за бранша, която е само 5.3%. Hisense е и марката с най-голямо увеличение на пазарния дял на годишна база с ръст от 1.6 процентни пункта.
Зад впечатляващия успех стои ангажиментът на Hisense да предлага иновативни продукти на потребителите, както се вижда от водещите ѝ телевизори ULED X и U8. Hisense има редица спортни спонсорски договори, включително с футболния титан "Пари Сен Жермен" и престижните турнири Лига на нациите на УЕФА и Световното клубно първенство на ФИФА. Активната стратегия за спортен маркетинг и обединяващата милиарди любов към спорта е във фокуса на Hisense още от самото ѝ начало на нейната международна експанзия.
Hisense е и първата компания, която получи сертификата TÜV Rheinland Privacy By Design за своите телевизори.
Основана през 1969 г., днес Hisense е една от десетте най-големи компании на Китай, свързани с електрониката. Към момента тя продължава да се разраства бързо и вече развива дейност в над 160 държави.
Снимка: Hisense
Виж още: Hisense 55U8HQ - футболната треска завладява екрана (ВИДЕО РЕВЮ)