Китайските компании са сериозна заплаха за останалите производители на мобилни устройства. Ако преди няколко години у нас имената ZTE и Huawei се свързваха основно с брандираните телефони на българските оператори, сега тези марки се намират на все по-добри устройства. Въпреки че ZTE към момента изостава по популярност и успехи от своите сънародници от Huawei, Xiaomi и Lenovo, компанията в никакъв случай не се е отказала от борбата за любовта на потребителите.

Последната новина е свързана с промени. ZTE смени своето корпоративно лого. Както можете да видите от откриващата снимка, то е с по-объл дизайн и приятен цвят. Според официалната информация промяната е направена, за да може логото да е по-близко до новата философия на производителя – CGO (Cool – Green – Open). Най-общо това означава, че ZTE иска да има облика (и продуктите) на готина, екологична и отворена компания, а новият й слоган гласи: „Утрешният ден никога не чака“. Тук със сигурност са прави.

От ZTE се опитват да пробият по-масирано на пазара в САЩ – от октомври китайският производител осигурява смартфоните на три клуба от NBA (New York Knicks, Houston Rockets и Golden State Warriors).

Китай: пазарът на неограничените възможности

Тагове: