Xiaomi пусна новия си флагман Mi 6 миналата седмица, но и тази година премиерата подмина САЩ и Европа. Това принуди повечето заинтересовани да търсят неофициални канали за дистрибуция. В интервю за Engadget вицепрезидентът на Xiaomi, Wang Xiang, заяви, че компанията иска да стъпи на западните пазари, но преговорите с операторите са прекалено сложни. Поради тази причина Xiaomi предлага технологията си на развиващите се пазари.
Xiang каза, че Xiaomi оперира на 30 пазара, като повечето от тях са развиващи. Целта на компанията обаче била да "предложи иновацията на всички".
Според него основната бариера пред навлизането на пазари като САЩ и Великобритания е тяхната ориентация към мобилните оператори. Стъпването на тези пазари щяло да създаде повече работа на екипа по разработки, призна той. Xiang обаче каза, че 2019 е реалистична прогноза за премиерата на Xiaomi в САЩ.