Потребителите на Alibaba похарчиха 9.3 млрд. долара за 24 часа на 11 ноември. Един от основните „виновници“ за тази сума е Xiaomi. Компанията обяви, че е продала впечатляващи 1.16 млн. смартфона по време на празника на необвързаните, съобщават от Techinasia.
Продажбите на компанията, включително и тези на други джаджи с марка Xiaomi (като фитнес тракъра MiBand), са генерирали 254 млн. долара (спрямо 89 млн. долара преди година). Хардуерният производител не пропусна да отбележи, че в този ден е бил най-продаваната китайска марка в категория телефони, телевизори и умни аксесоари.
Според Лей Джун, изпълнителният директор на Xiaomi, отличните резултати показват колко силна е снабдителната система, логистиката и клиентското обслужване. Това е първият подобен случай, в който компанията достига подобни резултати. Стандартната политика на китайския производител включва светкавични акции, в които се продават около 200 000 бройки от даден момент. Е, 11 ноември доказва, че Xiaomi може да се справи и с доста по-сериозно потребителско търсене.
Вижте първите снимки на Mi 5 - следващият флагман на компанията.