Amazon демонстрира бутоните за директна поръчка Dash на 31-ви март, което ни накара да вярваме, че става въпрос за първоаприлска шега. По-късно установихме, че това далеч не е така.

Първата серия Amazon Dash бутони вече се продава на Prime потребителите. В началото устройствата бяха безплатни и изискваха покана, но вече всеки Prime абонат може да се сдобие с такъв срещу 4.99 долара на бутон.

Към момента на написване на новината са налични 18 бутона. Всеки от тях е асоцииран с различен бранд, но може да бъде настроен да поръчва различни стоки. Сред поддържаните брандове са Tide, Smartwater, Gerber, Bounty, Gilette, L’Oreal, Kraft, Gatorade и други. Принципът на работа е прост: достатъчно е да залепите съответният бутон близо до често свършващия консуматив. При всяко натискане Dash поръчва нова бройка от продукта, която получавате на адреса си на същия ден или в рамките на следващия ден.

Тагове: