Dropbox изпрати имейл съобщения до своите потребители, за да ги уведоми за решението си да „убие“ две от своите приложения - Carousel и Mailbox. Dropbox пусна Carousel през април 2014 година с цел да помогне на потребителите да управляват по-добре своите снимки, а имейл клиентът Mailbox, който беше придобит през 2013 година, беше сред най-харесваните услуги на компанията.

Mailbox ще бъде спрян на 26 февруари 2016 година, а Carousel на 31 март. Причината за това е новата цел на компанията, а именно фокусиране върху функциите за сътрудничество и споделяне.

Това не е огромна изненада, тъй като и двете приложения не са получавали кой знае колко смислени актуализации, но все пак те даваха друг тип идентичност на Dropbox, отвъд споделянето на файлове в „облака“.

Dropbox казва, че ще пренесе много от функциите, които са налични в Carousel, в основното си приложение. То отдавна има свой собствен специален раздел за снимки и също така включва функция за автоматично качване точно както при Carousel.

Загубата на Mailbox обаче е доста по-неприятна за хората, които бяха свикнали с имейл клиента. Това беше едно от първите имейл приложения, което предложи идеята за приплъзване наляво или надясно, за да се извършват различни действия. По-късно това беше копирано от Google (с Inbox) и Microsoft в мобилното приложение на Outlook.

А вие използвахте ли някоя от двете услуги на Dropbox?


Прочетете още: Тихият чар на вградените приложения

Тагове: