Браузър разширения като AdBlock са сериозен проблем за медиите, особено тези, които не присъстват офлайн. Те не са толкова разпространени при мобилните устройства, особено използващите iOS, тъй като браузърите за платформата не поддържат подобна дълбока намеса в рендирането на страниците. Това е на път да се промени.

С iOS 9 Apple дава по-големи права на разработчиците, включително пълно или селективно блокиране на изображения, кукита, JavaScript код и други. Теоретично това би позволило работата на AdBlock и подобните разширения. Съвсем друг въпрос е дали Apple ще одобри приложението в App Store. Компанията разчита силно на собственото си News приложение, което използва нов, затворен формат, изискващ отделни версии на статиите за оптимално изживяване.

За пореден път любезно напомняме, че рекламното съдържание на сайта осигурява ресурсите, благодарение на които можем да поднасяме най-новото от света на науката и технологиите. Добавете ни в белия си списък.

Тагове: