Няма как да не признаем, че повечето потребители не обичат реклами, макар те да мотивират голяма част от покупките и решенията им. Скриването им в истинския живот обаче не е никак лесно. Съдейки по сложността на BrandKiller, сме склонни да вярваме, че не си заслужава.

Джонатан Дубин, Рийд Розенблът, Том Катуло и Алекс Критс-Кристоф създават грубо устройство за добавена реалност, което разпознава някои от популярните брандове и техните лога и ги замъглява в реално време. Проектът разчита на софтуера за разпознаване на изображения OpenCV и работи със спорен успех. Разбира се, най-големият проблем е, че трябва да носите масивното устройство на главата си през цялото време, ако искате да се изолирате от света на рекламата. Вижте как работи BrandKiller в долното видео.

А какво е мнението ви за холографските проекти на Microsoft?