Само два дена след като беше показан на медиите, Nissan DeltaWIng се появи на публична проява с Марино Франкити зад волана. Както бе описан от една от медиите като „автомобил, който може да промени представите за моторните спортове завинаги", Nissan DeltaWIng привлече вниманието на всички, които го видяха. И какъв по-добър старт за публичен дебют от най-голямото състезание за автомобили в САЩ?


На пистата се случиха няколко неща - първо, тимът Signatech Nissan получи напомняне за реалността на автомобилните състезания в Себринг, като беше принуден да се оттегли след тричасова надпревара. А победителят в GT Academy, Джордан Тресън, ще трябва да почака до състезанието в Спа, за да стартира в състезанията на FIA World Endurance Championship.


Франк Майо започна старта сред редица от повече от 60 автомобила. Стартирайки от четвърто място, той достигна до класификациите, имаше добро начало и бързо стигна до точки за подиум. Следващ беше Оливие Ломбар, който също имаше успех в началото. Но докато караше добре, в момента, в който французинът стана първи, на трасето се появи петно от масло, което го подхлъзна на завой. Успя да се стабилизира и да продължи, но в същия момент Ferrari GT премина през същото петно от масло и причини отстраняването на Nissan DeltaWIng.

Въпреки че не успя да кара в състезанието, Джордан Тресън прекара достатъчно време за тестване на пистата в Себринг. "След всичкото това време на тестване и обучение наистина нямах търпение за първото ми състезание," обясни Тресън. "Но инцидентът промени всичко и не можах да карам. Въпреки че това първо състезание приключи, вече мислим за следващото и изучаваме стратегията на конкуренцията."


«Nissan DeltaWIng получи фантастичен отзив в Себринг от зрителите, медиите, отборите и състезателите, които дойдоха да видят за какво е цялата суматоха", каза Дарън Кокс, генерален мениджър на Nissan в Европа. „ Вълнуваме се много за колата и е страхотно, че и всички около нас също се вълнуват. Наистина успяхме да провокираме въображението на хората и особено на младото поколение, което беше най-хубаво от всичко. Разбира се, негативната част от състезанието беше, че Джордан Тресън не можа да се състезава, но също като Лукас Ордонез преди него ще бъде отново на пистата, развявайки знамето за GT Academy."