На CES 2015 потребителската бизнес група на Huawei показа повече от сто продукта, съобщават от компанията в прессъобщение. Сред представените технологии са последните модели смартфони, носима електроника, таблети, устройства за мобилен достъп, устройства за достъп до дома, устройства за „умен дом“ и модули за превозни средства. На изложението беше дадено начало и на ерата на Hilink – стратегията на Huawei да предлага напълно интегрирани решения за мобилен интернет на потребителите си по целия свят.

Според Ричард Ю, изпълнителен директор на Huawie, 2014 година е била една от най-силните за компанията. „Стратегията ни с фокус върху премиум продукти от среден и висок клас донесе резултати, като продажбите на смартфони на годишна база се увеличиха с 30% до над 11,8 милиарда долара. Водещите смартфони Huawei P7 и Huawei Mate7 станаха популярни сред потребителите по цял свят. Междувременно глобалното влияние на нашата марка продължава да расте, като Huawei стана първата китайска компания в топ 100 на най-добрите световни марки според Interbrand”, добавя Ю.

През 2014 година от Huawei отбелязват и покачване на популярността на марката, нараснала от 52% през 2013 г. до 65% през 2014 година, а според IPSOS стойността на препоръчване на бранда е достигнала 43%. Водещи продукти в сериите Huawei и Honor бяха представени по време на CES 2015. Сред тях се наредиха Huawei P7 (версиите Sapphire, Arsenal и стандартният модел), Huawei Mate7 (както премиум, така и стандартната версия) и не на последно място Huawei Honor 6 и Honor 6 Plus. Доставките на Huawei P7 са надхвърлили 4 милиона за шест месеца след представянето му, а G7 е достигнал 1 милион за два месеца.

Освен мобилните телефони от Huawei представиха и Hilink – стратегия за предлагане на изцяло интегрирани решения за мобилен интернет на клиентите по цял свят. Платформата за домашно свързани смарт продукти, включваща решения за съхранение на данни и мултимедия, мониторинг на качеството на въздуха, смарт контакти, контролирано чрез инфрачервено дистанционно управление осветление и смарт вентилатор, както и много други, има за цел да осигури на потребителите лесна връзка навсякъде и по всяко време. На изложението бяха показани и Huawei MediaPad T1 и X1, хибридната фитнес гривна TalkBand B1 с опция за превръщане в handsfree слушалка, мобилно устройство за достъп до интернет E5 PRO, устройства за домашен достъп PT500 и WS331C, OTT Huawei M330 и модулът за монтиране в превозни средства ME909Tu-565. Всички те демонстрираха интегрираното решение на Huawei Hilink.

Huawei пуска в продажба достъпния таблет Honor T1