Audi е най-новият автомобилен производител, който се насочва към висококачествените електронни велосипеди. Марката представи електрически планински велосипед, който използва дизайна на електрическия състезател RS Q E-tron E2 за рали "Дакар", като същевременно обещава спецификации от висок клас. Създаден от италианската компания Fantic (сайтът Autoblog отбелязва, че е базиран на XMF 1.7), той съчетава 250W мотор Brose (подобен на този за Harley-Davidson's Serial 1 Bash/Mtn) с 720Wh батерия на Fantic, за да осигури значителен въртящ момент от 66 фут-паунда.

Въпреки че на този етап Audi не предоставя информация за максималната скорост или пробега, захранващият блок е значително по-голям от 529Wh батерия на Bash/Mtn, която осигурява пробег между 60 и 155 километра в зависимост от условията. Подобно на други електровелосипеди, задвижвани от Brose, моделът на Audi има четири нива на електрическа помощ, вариращи от лек Eco до режим Boost.

Конструкцията на алуминиевата рама използва части, които определено се различават от тези на Porsche eBike, освен двигателя и батерията. Можете да очаквате дискови спирачки IN.CA.S, вилка и амортисьор Öhlins, както и компоненти Sram за веригата, превключвателите и дерайльора. Ще откриете и италиански акценти като гумите Vittoria и седлото Sella Italia. Предавката Öhlins предлага 7.1 инча ход на окачването в сравнение с 6.7 инча на XMF 1.7.

Електрическият планински велосипед Audi се предлага в три размера, но ще трябва да действате бързо и да носите в джоба голяма сума пари. Велосипедът се предлага само като модел с "ограничена серия" на цена от 8499 паунда (около 10 200 долара) в Обединеното кралство. Това го поставя приблизително наравно с eBike Sport на Porsche за 10 700 долара и е на цена доста по-висока от тази на Bash/Mtn за 3999 долара, електронния велосипед на GMC Hummer (също за 3999 долара) и по-мощния електровелосипед на Jeep за 5499 долара. Плащате за голямата батерия, другите добре познати части и дизайна на Audi. Ако обаче можете да си позволите някой от по-високия клас електромобили на Audi, тяхното двуколесно предложение също вероятно е по силите ви.

Снимка: Audi

Виж още: Мобилните игри изкарват повече от РС и конзолните, взети заедно