Актуалното поколение GT3 RS имаше един проблем и той е, че е точно толкова мощен, колкото и стандартният GT3. Тъй като RS версията би трябвало да е с по-висока производителност, Porsche поправят тази грешка с 2019 Porsche 911 GT3 RS.
Под разпознаваемите външни форми се крие 4.0-литров редови мотор с шест цилиндъра и 520 к.с. Въртящият момент е 470 Nm, с 10 повече от предното издание на модела. От 0-100 км/ч ускорява за малко над 3 секунди, а максималната му скорост е 310 км/ч. Присъства и завиване на задните колела за още по-добро поведение на пътя. Регулируемото окачване и векторното разпределение на въртящия момент също спомага за тази цел. Ако ще прекарвате повече време на пистата, можете да поръчате новото 911 с керамични спирачки.
В екстериора няма да открием много нови неща. Стоповете са заети от 991.2, а предният капак - с вентилационни отвори от 911 GT2 RS. Броните са изработени от полиуретан, а по предния капак и калниците има въглеродни елементи. За да бъде визията пълна, присъства и голям заден спойлер.
В интериора също няма изненади. Състезателни седалки с гръб от въглеродни нишки са задължителна част. Задните и страничните прозорци са изработени от специално олекотено стъкло. Има понижено звукоизолиране на купето, няма задни седалки, а атмосферата се допълва от маркера на 12 часа на волана. Моделът се предлага с опция за стабилизиращи щанги, покрив, волан и планки за смяна на предавки от въглеродни нишки. Този пакет ще олекоти автомобила ви с 6 килограма и ще го оскъпи с 18 000 щатски долара. Можете да поръчате и магнезиеви джанти на цена от 13 000 долара. Те ще стопят още 12 килограма от общото тегло.
И без допълнителните пакети 2019 Porsche GT3 RS не е бюджетен автомобил. Цената му е 187 500 щатски долара. Поръчките вече започнаха.