Tesla разпусна своя PR отдел, с което става първата компания от автомобилния бранш, която няма да общува официално с пресата. Подобен ход е странен, но не и неочакван, тъй като вече от няколко месеца Tesla не отговаря на запитвания от медиите. Комуникацията на компанията с журналистите е спорадична именно защото вече няма конкретен PR отдел.

Последната шефка на комуникационния екип на Tesla бе Кийли Сулприцио, която напусна поста през декември, за да отиде в производителя на алтернативни храни Impossible Foods. След нейното напускане практически останалите членове на PR екипа на Tesla или също напуснаха, или се преместиха на други позиции. Така например вторият по старшинство в комуникационния отдел Алан Купър напусна Tesla през пролетта, а комуникационният мениджър Александър Инграм пое дизайна в Tesla.

Към момента Tesla все още има няколко PR мениджъри в Европа и Азия, както и няколко бивши, които отговарят за YouTube промоциите като фрийленсъри, но никой от тях няма традиционна PR роля и глобалният екип в САЩ е напълно разпуснат.

Снимка: shutterstock

Виж още: Е-скутерите и тяхното гръмотевично развитие