Може да изглежда като богохулство за технологична медия да отхвърли контролите с докосване, но както доказа отпадането на Touch Bar на MacBook Pro, те невинаги са добра идея – особено при автомобили. Както беше забелязано от сайта Autocar, във Volkswagen City Studio в Копенхаген концептуалният електрически автомобил 2all вече разполага с леко актуализиран интериор, като най-забележителната промяна е връщането на физически бутони под централния сензорен екран. Според Дариус Ватола, интериорния дизайнер на марката, това ще бъде "нов подход за всички модели" въз основа на "скорошни отзиви от клиенти" - особено тези в Европа, които искаха "повече физически бутони".
В интервюто на Autocar за представянето на Tiguan през юни главният изпълнителен директор на Volkswagen Томас Шефер вече призна критиките на клиентите относно прекомерното разчитане на сензорни контроли - а именно при Golf Mk8 и ID.3, да не говорим за същата тенденция в автомобилната индустрия. Изпълнителният директор стигна дотам, че каза, че по-ранният подход с тежко докосване - одобрен от неговия предшественик Хърбърт Дийс - „определено е нанесъл много щети“ по отношение на лоялността на клиентите.
ID. 2all е базиран на актуализираната платформа MEB Entry на Volkswagen и разполага с двигател с мощност 223 к.с., който може да ускори до 100 километра в час за по-малко от седем секунди. Що се отнася до обхвата, тази кола очевидно може да измине до 400 километра с едно зареждане, но това е с по-голямата и по-модерна батерия от 56 kWh вместо базовата версия от 38 kWh. Очаквайте това концептуално електрическо превозно средство да струва под 25 000 евро (около 27 300 долара), когато пристигне като сериен модел в Европа през 2025 г. Компанията наскоро пусна и ID. 2all SUV, който е описан като "брата на ID. 2all", но няма да излезе преди 2026 г.
Снимка: Unsplash
Виж още: Полицията препоръчва на родителите да деактивират тази функция на iPhone