Напиши думата, която търсиш и натисни Enter

Грижата за себе си е най-новата всепоглъщаща тенденция, която заля както beauty сектора, така и повлия на концепцията на редица брандове. Все повече бутикови производители и органик компании се насочиха към това да произведат най-лимитирания и насочен към индивидуалните нужди на всеки потребител продукт, който да дава 100% усещане за пълен self care. Мъжката козметика не прави изключение, като от манията по топ коафьори в момента пазарът обърна поглед към high quality бръснарници и занаятчийски продукти за грижа към спецификите на мъжката кожа на лицето и състоянието на перфектно поддържаната и изглеждаща брада.

В тази връзка попаднах на селекция продукти, които предоставят всичко необходимо, за да изглеждам страхотно в условията на градската динамика и офис средата. Става дума за Bulldog – британски бранд, основан през 2005 г. от Саймън Дъфи, който иска да създаде серии, специално дефинирани за мъже. Bulldog предлага линии за нормална, чувствителна, мазна или зряла кожа, които с иновативните си формули се грижат брадата и кожата на лицето да се чувстват отлично. 

 

 

Моята работа – моята визия

Като редактор на динамична медия ми се налага да съм в офиса всеки ден, където кожата ми е изложена на вентилация, липса на естествена светлина и влияние на изкуствената светлина от различни устройства. Случвало се е в края на работната седмица тя да е силно дехидратирана и изгубила своя блясък. Това се отразява както на цялостната визия, така и на състоянието на брадата ми, която също започва да страда. Според дерматолози синята светлина, излъчвана от мобилните телефони, таблети и други технологии, които са пред лицето ни на много близко разстояние, влияят отрицателно на структурата на кожата.

Друго проучване, публикувано в изданието Oxidative Medicine and Cellular Longevity, сочи, че светлината от екраните на мобилните телефони, компютрите и други устройства стимулира производството на свободни радикали, които увреждат кожните клетки. Те водят до отпускане на кожата, бръчки и промяна на тена. Ето защо реших, че е крайно време да направя нещо, което включва трите основни стъпки в грижата към кожата – почистване, хидратация и защита. За целта изпробвах измивния лосион и хидратиращия крем от серията Original на Bulldog.

За почистване в зависимост от типа кожа брандът предлага оригиналния си измивен лосион, с много приятни аромат и текстура. Продуктът се усеща изключително приятно на лицето, не изсушава, почиства отлично и спомага за хидратацията и омекотяването на кожата, благодарение на съставките си от естествен произход – алое вера, масло от камелина и зелен чай. Серията е специално създадена за почистване на мъжката кожа, като я кара да изглежда видимо чиста и освежена.

За хидратация отново заложих на линията Original, където звездата е хидратиращият крем Original, който, смея да твърдя, че се справя чудесно с поставената задача. Ако случайно кожата ви е деликатна, спокойно можете да тествате и овлажняващия крем за чувствителна кожа от серията Sensitive. Продуктите се използват всяка сутрин и вечер, нанасят се с кръгови движения върху чисто лице и шия. Резултатът е интензивно хидратирана, регенерирана и подхранена в дълбочина кожа.

Неусетно стигаме и до гордостта на всеки модерен мъж – брадата. Грижата за нея е важна, за да бъде тя спокойна, мека и красива, а кожата под нея да е здрава и хидратирана. За измиване използвам страхотния шампоан и балсам 2 в 1, а всекидневната ми грижа включва масло за брада за омекотяване, укротяване и подхранване и балсам за стилизиране и лека фиксация (особено важна съставка, когато излизам на разходки навън и брадата ми е изложена на слънце или студ). И трите продукта са от легендарната серия Original на Bulldog.

 

Правилните играчки – точният резултат

Освен на продуктите трябва да се обърне внимание и на джаджите, с които третираме косата и брадата си. Обичам да имам най-модерната и добре подбрана „технология“ във всяко едно отношение и beauty аксесоарите не правят изключение. Когато говорим за перфектно гладко бръснене или оформяне на брада, оригиналната бамбукова самобръсначка Bulldog Skincare предоставя отличен комфорт по време на целия процес. Пет остриета от закалена стомана, смазваща лента с алое, прецизен тример с въртящ се дизайн, полирана метална глава, дръжка от естествен бамбук и уникален заключващ винт (за смяна на ножчетата) правят бръсненето лесно, сигурно и с грижа към кожата. Опаковката е изработена от напълно рециклиран материал, а самобръсначката Bulldog Skincare гарантира качествено бръснене.

Когато бъдат избрани подходящите продукти, специално разработени, с иновативна технология и мисъл към всеки детайл, грижата за лицето се превръща в удоволствие. Bulldog са бранд, подкрепящ устойчивото развитие, използващи изцяло натурални съставки, а продуктите им не са тествани върху животни. Подходящи са за вегани и вегетарианци и са сертифицирани от Cruelty Free International. Те не използват микропластмаса, синтетични аромати или изкуствени оцветители, а повечето опаковки са изработени от пластмаса от захарна тръстика.

Опитът ми с бранда сочи, че точният избор на висок клас продукти подобрява както личната рутина, така и визията. Хедонизмът е в детайла – тук той е отлично прецизиран.

Снимки: Bulldog

Вижте още: Добра идея ли са филтрите за грим по време на видеоконференциите?