„Мога ли да платя с усмивка?“ – на подобен въпрос повечето продавачи или ще ви се изсмеят, или ще ви залеят с неприлични намеци. Развитието на технологиите може съвсем скоро да превърне пазаруването в истинско удоволствие, като позволи на клиентите да платят само с една усмивка. При това още докато сте пред огледалото в пробната. Разработката на Isobar NowLab се стреми да премахне времето от тестване на продукта и окончателното му плащане. При модната индустрия пътят между пробната и касата понякога играе решаваща роля дали потребителят ще купи даден продукт или не. Много често се случва от неудобството при ориентиране в магазина или чакане на опашка клиентите да се откажат да вземат определена дреха или аксесоар. Просто защото са размислили през това време. Умното огледало на Isobar NowLab решава всички тези проблеми, като просто пренася касата в пробната. Българските потребители ще могат да тестват прототип на компанията по време на тазгодишното издание Dentsu Digital Camp, за което можете да се запишете отсега на сайта на събитието.
Комбинация от технологии
Умното огледало на Isobar NowLab съчетава в себе си няколко технологии. То засича и разпознава не само лицето на потребителя, но и дрехите, с които е облечен в момента. Освен че предоставя възможност на клиента да плати на място, вграденият дисплей в огледалото дава препоръки за други подходящи дрехи от магазина. При избор от страна на човека в пробната, те му се доставят и той след това избира кои от тях да купи и да плати директно чрез огледалото. Това става чрез системата на MasterCard “Pay with selfie” (плати чрез селфи). Тя използва лицево разпознаване, което е свързано с кредитната или дебитната карта на потребителя. Касовият бон се изпраща на мейл, подобно на покупка онлайн. Базовият интерфейс освен камерата включва и сензорен екран, през който потребителят може да избира различните действия, които да предприеме – подбор на дреха, плащане или др. Последната добавка на Isobar NowLab е интегрирането на гласовия асистент Alexa на Amazon в умното огледало. Чрез него на клиентите не се налага да използват сензорния екран, а комуникират чрез гласови команди.
Достатъчно ли е?
Според разработчиците на огледалото използването на лице, пръстови отпечатъци и глас са достатъчно уникални за всеки човек, за да може да се разпознае клиентът. Това прави комбинацията от тях достатъчно надежден метод за разплащане. Стремежът на Isobar NowLab е да поставят безконтактното разплащане на нови висоти, като оставят използването на пари в брой или физически кредитни карти в миналото.