Навигацията на закрито е възможна отдавна, но така и не успя да се превърне в масово използвана от потребителите възможност, тъй като с нея се занимават най-вече малки компании. Най-често тя се базира на Wi-Fi и изисква инсталация на допълнителен софтуер. Наскоро стана ясно, че Apple е купила един от лидерите в областта на навигацията на закрито - WiFiSlam.

По информация на Digits и Wall Street Journal сделката е на стойност 20 милиона долара и, макар да няма официално становище от страна на Apple или WiFiSlam, можем да бъдем сигурни, че се е състояла, тъй като приложенията в Google Play, които разчитат на навигацията, са изчезнали безследно.

Не е ясно какви точно са плановете на Тим Кук и компания за WiFiSlam, но предполагаме, че Apple ще се опита да подобри имиджа на своите карти, като добави подобна футуристична функционалност.

Тагове: