Ericsson и холандският телекомуникационен оператор KPN подписаха договор за хостване на мобилна реклама. Това е първият подобен договор на Ericsson, съобщиха от компанията. В рамките на споразумението, Ericsson ще предостави на KPN новаторско и гъвкаво цялостно бизнес решение за управление и доставяне на таргетирани реклами до мобилни телефони и други устройства.

Услугите за хостване ще позволят на KPN да доставя таргетирани реклами на база потребителски предпочитания до отделни абонати на оператора чрез мобилни интернет страници и различни типове съобщения. Рекламните агенции, от своя страна, могат да разработват и осъществяват рекламни кампании, използвайки възможностите за обратна връзка и обобщаване на информацията.

KPN тества и предлага услуги, свързани с мобилната реклама заедно с водещи рекламодатели. Компанията е съсредоточила усилията си в разработването на рекламни кампании, изискващи предварително приемане и съгласие от страна на потребителя и съобразени със законовите изисквания, както и съответните стимулиращи наградни кампании. През май 2008 г. KPN пусна за пръв път на пазара своите услуги, свързани с мобилна реклама.

Мобилната реклама е развиващ се комуникационен канал, който подпомага лансирането на нови бизнес модели с обещаващо бъдеще. Мобилните устройства, като най-личен комуникационен канал, предоставят възможности за тези нови бизнес модели.

Тагове: