По неофициални данни, Facebook е в процес на преговори с няколко звукозаписни компании. Лейбълите, с които Facebook комуникира, са Sony Music Entertainment, Universal Music Group и Warner Music Group.
Точната причина за преговорите не е ясна, но е очевидно, че Facebook има силен интерес към музикалната индустрия. Възможно е социалната мрежа да разработва собствена стрийминг услуга, с която да конкурира Spotify и Apple Music, но това не е потвърдено. Компанията със сигурност ще се възползва от огромната си потребителска база — 1.44 милиарда потребители, 798 милиона от които използват услугата на мобилните си устройства всекидневно. Степента на обвързване с Facebook вероятно ще играе решаваща роля за много потребители, но все още остава да видим каква музикална услуга ще представи компанията. Екипът на Facebook, както и представителите на звукозаписните компании отказаха коментар по темата.