Според резултатите от проучването YouGov на Superbrands Council, компанията се е изкачила от трета позиция в предишното издание на листата и се е преборила с конкурентите за сърцата на британците - софтуерния гигант Microsoft и автомобилния производител Mercedes Benz, които останаха съответно на втора и трета позиция. По-рано тази година интернет гигантът оглави и листата на световните марки.
Сред 100-те любими марки на Острова през тази година не успя да влезне нито един супермаркет. Водещите марки като Asda, Tesco и Sainsbury's са загубили значително от позициите си за 2007 г. Те са изпаднали съответно с 253, 230 и 194 места в сравнение с миналата година. За разлика от тях марката на хранителните стоки Marks & Spencer е успяла обаче да си извоюва позиция сред първите 20.
Според председателя на борда на Superbrands Council Стивън Челиотис, причина за бързото издигане на интернет марките е всекидневната им близост до потребителите и поради това успяват да си извоюват тяхната обич и привързаност.
В Топ 10 на класацията влизат още британската медийна корпорация BBC, авиопревозвачът British Airways, компанията Royal Doulton, германският автомобилен концерн BMW, немският гигант Bosch, производителят на спортни стоки Nike и японската технологична група Sony.
Проучването е съставено чрез запитване до 2200 потребители, които е трябвало да оценяват над 1000 марки.
От в. Монитор
Коментари (0)