Подобно на Bada, Samsung ще използва корейска дума, за да брандира своята линия от гъвкави дисплеи. Наскоро компанията е подала молба за регистриране на търговска марка и в момента чака одобрение от американската патентна служба. 

Според плановете на корейците Youm дисплеите трябва да се появят на пазара до края на годината, макар засега да не знаем в какви устройства ще бъдат интегрирани. Надяваме се да става въпрос за таблети и смартфони, а не за домакински уреди.

Както може да видите от второто изображение, единствената съществена разлика спрямо стандартните дисплеи е, че Youm не използват стъкло, а защитен филм. Това ги прави гъвкави и, според Samsung, невъзможни за счупване. 

Припомняме, че LG вече произвежда своите гъвкави дисплеи. 

 

Тагове: