Кризата в HTC продължава, макар продажбите на One (M8) да са по-добри от очакваното. Focus Taiwan споделя, че Питър Чоу е водил сериозна дискусия относно wearable устройствата и Internet of things концепцията с акционерите на компанията.

Главният изпълнителен директор на HTC вярва, че, за да остане конкурентен, бизнесът на тайванците не може да се ограничи до производството на хардуер, където други компании имат конкурентно предимство от гледна точка на мащаба. До края на годината HTC би трябвало да анонсира както първия си умен часовник, така и още wearable устройства, работещи в обща клауд платформа.

За разлика от Samsung и Apple, HTC няма сериозна база от услуги, което е част от причината продуктите на компанията да не са толкова популярни. Вярвате ли, че именно навлизането в wearable пазара ще помогне на Питър Чоу и компания да се върнат към старите си позиции?

А видяхте ли умните дрехи на Intel?