Наскоро стана ясно, че производителят на хендсфрита, спийкъри и фитнес аксесоара Up, повече за който може да прочетете тук, купува BodyMedia за 100 милиона долара.
За съжаление причината за сделката не е опит за привличане на свежи идеи и постигане на по-високо ниво на иновация, а избягване на потенциален патентен сблъсък.
BodyMedia има богато патентно портфолио и дълга история, макар да не е особено добре познато име. Не бива да забравяме, че Jawbone има сериозни планове за водещо място в сегмента на лайф тракинг аксесоарите и Up не е просто експеримент.
В същото време компанията отвори софтуера на Up за връзка с десет фитнес и уелнес приложения, посредством партньорството си с iFITT. Сред тях са LoseIt!, Maxwell Health, MapMyFitness, MyFitnessPal и Notch.