Поредната “B-корпорация” е Kickstarter. След като Etsy, Warby Parker и други направиха термина популярен, най-големият сайт за публично финансиране се присъедини. “B-корпорация” е кратко име за компания, която поставя социалния си принос на първо място и, макар да обещава приходи на акционерите си, не жертва ценностите си в името не печалба на всяка цена. Със законова рамка главният изпълнителен директор и основател на Kickstarter Янси Страйкър обещава, че компанията няма да се продаде и няма да излезе на борсата. Един от най-важните ежегодни доклади, които ще дава, е за социалния принос. Според Страйкър той е по-важен от финансовия отчет.
В момента Kickstarter е особено успешна компания, но прогнозите сочат, че ръстът й ще се забави. Една от причините е, че все повече стартиращи бизнеси, изобретатели, инженери и други предпочитат да финансират продуктите си на собствена микро-платформа, вместо да използват Kickstarter или Indiegogo.