Години след анонса на Windows Phone, Microsoft все още не се справя особено добре с мобилната си платформа. ComputerWorld предава, че Сатя Надела и компания отчитат загуби в мобилното си подразделение. В рамките на последното тримесечие компанията отчита 1.4 милиарда долара приходи, което е с 4 милиона долара по-малко от инвестициите, при това без да включваме маркетинга и развойната дейност. Резултатът е, че Microsoft губи 12 цента от всяко продадено устройство.
Въпреки че продажбите на Lumia смартфони са скочили с 18% на годишна база, бъдещето пред Windows Phone надали е особено светло. Microsoft се ориентира все по-тясно към бюджетни решения, където Android все още има ключово предимство, а маржовете са особено ниски. Според някои анализатори компанията може да направи ключови промени в мобилната си стратегия до края на годината. Какви биха били те според вас?