Отношенията между Microsoft и Google стават все по-изострени в последната година, като вината е предимно на компанията от Редмънд. "Scroogled" кампанията на Microsoft атакува Google с аргумент, че гигантът съхранява информацията за потребителите си и я използва по разнообразни начини, най-вече за таргетиране на реклами. Всъщност това е ясна част от политиката на Google, а таргетирането на рекламите прави потребителското изживяване по-добро, макар някои потребители и анализатори да не се съгласяват.

Наскоро в мрежата изтече неодобрена реклама от поредицата Scroogled, която атакува Google директно. Тя е в стила на рекламите на Chrome и използва същата музика, но посланието е доста различно. Microsoft отбелязва, че потребителите на Chrome са следени изкъсо и всички техни действия се записват. Вероятно тонът на спота е бил твърде агресивен и компанията решава да не го излъчва, но си заслужава да го видите.